heilig kruisfeest
Op 6 oktober organiseert de vzw Parochiale Werken Heusden opnieuw Heilig Kruisfeesten in de polyvalente zaal in de Steenvoordestraat.
“Dat doen we om mensen samen te brengen. Samenkomen en samen vieren is de enige manier om mekaar te blijven/leren kennen en het gemeenschapsgevoel te versterken zodat er meer begrip ontstaat tussen de mensen”, licht voorzitter Joachim De Schryver toe.

Samen met hem maken ook  Alexander Vercamer,  Bea Clauwaert,  Luk Thomas,  Marina De Meester, Ciska Detailleur,  Domien Van de Vaerd en Dirk Decuyper deel uit van deze vzw.

Alle parochianen van de Emmaüsparochie zijn van harte uitgenodigd. U bent die zondag welkom vanaf 12 uur, a

Op het menu:
Stoofvlees, groentenbuffet en frietjes

Warme beenham, groentenbuffet en frietjes

Vegetarische schotel en frietjes

Kinderen t/m 12 jaar = gratis cornet

Prijs: Volwassenen: 27 €

Kinderen van 5 t/m 12 jaar: 15 €

Kinderen t/m 4 jaar: gratis

Inschrijvingen:

via email h.kruisfeesten@outlook.com

met vermelding van gewent aantal per menu  vooraf te betalen op bankrekening

BE13 8903 1419 3539 - Parochiefeesten

Of bij Marina De Meester, Brugdreef 6, 9070 Heusden (in de brievenbus deponeren met vermedling van telefoonnr en/of emailadres - eventueel met gepast geld - voor zondag 29/9/2024

Kaartenverkoop bij de bestuursleden en na de eucharistieviering van 11.00 u? op 29/09/2024.